ÜGYFÉLFOGADÁS RENDJE
– Szeghalom-
– hulladékszállítás –
Ügyfélkapcsolati pont helyszíne: 5520 Szeghalom, Szabadság tér 4.
Ügyfélfogadási idő:
2019. október | 2019. november | 2019. december | Nap megnevezése | Időpont |
minden héten | minden héten | 2., 6., 9., 13., 16., 20. | Hétfő
Péntek |
8:00-16:00
8:00-12:00h |
Ügyfélszolgálati időn kívül az alábbi központi elérhetőségeken várjuk megkeresését:
Telefonon: +36/66/447-150
E-mail-ben: ugyfelszolgalat@grnkft.hu
Személyesen vagy postai úton: 5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 4-6. (hétfő és szerda: 8:00-15:00 h, csütörtök: 7:00-19:00 h)
A központi ügyfélszolgálat az alábbi napokon zárva tart: 2019.10.23, 2019.11.01, 2019.12.24-12.27 között, 2019.12.31, 2020.01.01.
A hulladékszállítási információkról és ügyintézésről a www.dareh.hu oldalon tájékozódhat.
DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási
Nonprofit Zrt.