Tájékoztatás a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadás rendjéről

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk az érintetteket, hogy a Polgármesteri Hivatalban az ügyfélfogadás rendje a veszélyhelyzet időtartamára az alábbiak szerint módosul:
1. A társas érintkezések minimalizálása érdekében az ügyfelekkel való kapcsolattartás alapvető módja a telefon és az e-mail. A személyes kontaktus lehetőleg mellőzendő. Kérjük Ügyfeleinket, hogy az ügyintézőket először telefonon hívják fel, vagy e-mailban keressék meg. Központi számunk: 66/371-611, központi e-mail: hivatal@szeghalom.hu, jegyzo@szeghalom.hu. Munkatársaink közvetlen telefonos elérhetősége a www.szeghalom.hu web oldalon a Hivatal/Szervezeti egységek oldalon megtalálható.
2. A portán elhelyeztük a leggyakoribb kérelemnyomtatványokat, azok ott helyben kitölthetők. Szükség esetén az ügyintéző lejön a földszintre és segít a kitöltésben. A nyomtatvány-ha nincs szükség az ügyintéző segítségére- az ott elhelyezett dobozba dobandó.
3. Az elektronikusan intézhető ügyek a www.szeghalom.hu oldalon az E-ügyintézés ablakban találhatóak.
4. Ha a személyes találkozás elkerülhetetlen, munkatársunk fog az ügyfélhez lejönni.
5. Ha arra lesz szükség, hogy az ügyfél az ügyintéző irodájában is megjelenjen, akkor a portán dolgozó munkatárs a nevet és a lakcímet feljegyzi. Erre azért lesz szükség, hogy egy esetleges kontaktkeresés könnyebb legyen.
Köszönjük megértésüket és együttműködésüket.
dr. Pénzely Erika jegyző