Szeghalom Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a Közalkalmazottak jogállásról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § valamint a 150/1992. (XI.20.) Kormányrendelet alapján pályázatot ír ki magasabb vezetői (igazgató) álláshelyre, a Szeghalmi Művelődési és Szabadidőközpont, Könyvtár és Közérdekű Muzeális Gyűjtemény magasabb vezetői munkakörének betöltésére, mivel az intézményben a magasabb vezetői megbízás időtartama 2022. április 30-án lejár.
Pályázati felhívás
Szeghalom Város Önkormányzata
a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján pályázatot hirdet a
Szeghalmi Művelődési és Szabadidőközpont, Könyvtár és Közérdekű Muzeális Gyűjtemény igazgatói (magasabb vezetői) beosztás betöltésére.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű jogviszony létesítése vagy megléte szükséges.
Betöltendő munkakör: közművelődési szakember
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A magasabb vezetői megbízás időtartama: 2022. május 1 – 2027. április 30-ig
A munkavégzés helye: Szeghalom, Tildy u. 30.
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
A Szeghalmi Művelődési és Szabadidőközpont, Könyvtár és Közérdekű Muzeális Gyűjtemény integrált intézmény – a Művelődési Központ, a Városi Sportcsarnok és Sporttelep, a Várhelyi Ifjúsági Tábor, Könyvtár és Közérdekű Muzeális Gyűjtemény – vezetése. Közművelődési, közösségi feladatok ellátása, szervezése, a településen élők társas kapcsolataihoz, művelődéséhez, szórakoztatásához megfelelő programok, rendezvények szervezése, a kulturális érdekek közvetítése, a társadalmi, civil szervezetek számára közösségi tér biztosítása, igényeknek megfelelő sport szolgáltatások kialakítása. A városi könyvtár rendeltetésszerű működésének, nyilvános könyvtári ellátás feltételének biztosítása. A könyvtár feladatainak megfelelő ellátása, képviselete, a könyvtári munka minőségelvű igazgatása, szervezése, fejlesztése a könyvtárhasználók igényeinek megfelelő könyvtári szolgáltatások kialakítása. Egyben gondoskodik a muzeális gyűjtemény anyagainak gyarapításáról, illetve annak szakszerű megőrzéséről, kezeléséről, nyilvántartásáról. Az intézmény feladatkörébe tartozó, illetve az intézményi épület kihasználtságára irányuló programok szervezése.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- felsőfokú végzettséggel és közművelődési szakképzettséggel, vagy nem szakirányú felsőfokú végzettséggel és felsőfokú szakirányú szakképesítéssel
- szakirányú felsőfokú végzettség és szakképzettség
- felsőfokú közművelődési szakképzettségének vagy a nem felsőfokú végzettség és felsőfokú szakirányú szakvizsgájának és egyben az intézmény alaptevékenységének megfelelő feladatkörben, közalkalmazotti vagy munkavégzésre irányuló további jogviszonyban szerzett legalább öt éves szakmai gyakorlat
- államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó legalább 120 órás tanfolyam két éven belüli elvégzése
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
- KER szerinti B2 szintet elérő idegennyelv-ismeret
- magyar állampolgárság
- büntetlen előélet
Előnyt jelent:
- Kommunikációs szakirányú végzettség. Az intézmény összetettsége, széles körű feladatellátása végett szükségessé vált egy olyan személy, aki – átfogó koncepció jegyében – gondoskodik az intézmény, különböző szintű kommunikációs kapcsolatairól, odafigyel a megfelelő belső és külső kommunikációra egyaránt. Ezen kommunikációs folyamatokat irányítja, szervezi, összehangolja. A vezetői feladatok mellett a PR tevékenység a reklám és a marketing kommunikációra is kellő figyelmet fordít. Ismeri az online közösségi tereket, kapcsolatot ápol a médiával ezzel elősegítve az intézmény népszerűségét, a lakosság figyelmének felhívását a kultúrára, szabadidős tevékenységekre minden korcsoportot illetően.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- részletes szakmai önéletrajz, személyi adatlap
- végzettséget, szakképzettséget igazoló okirat másolata
- a szakmai gyakorlatot igazoló okmányok másolata
- az akkreditált, államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó tanfolyam elvégzéséről szóló tanúsítvány másolata, vagy szándéknyilatkozat a tanfolyamnak a megbízást követő két éven belüli elvégzéséről
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
- az intézményre vonatkozó szakmai és vezetési program, fejlesztési elképzelések
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a véleményezésre és elbírálásra jogosultak megismerhetik a pályázati dokumentációt, valamint az abban foglalt személyes adatokat a pályázati eljárással összefüggésben kezeljék
- nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség vállalásáról
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázatot a Képviselő-testület nyílt vagy zárt ülésen tárgyalja
A munkakör betöltésének időpontja: 2022.05.01.
A pályázat benyújtásának határideje: A Belügyminisztérium Személyügyi Központ internetes honlapján történő közzétételtől számított 30 nap.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információ: Macsári József polgármester T: 66/371-611
A pályázat benyújtásának módja:
– személyesen Macsári József polgármester részére
– postai úton: Szeghalom Város Önkormányzata Macsári József polgármester 5520 Szeghalom, Szabadság tér 4-8. A borítékon kérjük feltüntetni: „PÁLYÁZAT KÖZMŰVELŐDÉSI INTÉZMÉNYVEZETŐ”
A pályázat elbírálásának határideje: a benyújtás határidejét követő 30. nap.
A pályázati kiírás közzétételének helye:
– Közigállás honlapja:.https://kozigallas.gov.hu
– Szeghalom város honlapja: www.szeghalom.hu
– Sárrét -TV Szeghalom
A pályázat elbírálásának rendje: A pályázatokat a pályáztató által összehívott szakmai bizottság és az Önkormányzat Oktatási és Kulturális Bizottság véleményének kikérésével Szeghalom Város Önkormányzatának Képviselő-testülete bírálja el.