Pályázati felhívás
Szeghalom Város Önkormányzata
a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján pályázatot hirdet a
Művelődési, Sport- és Szabadidő Központ
igazgatói (magasabb vezetői) beosztás betöltésére.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű jogviszony létesítése vagy megléte szükséges.
Betöltendő munkakör: közművelődési szakember
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A magasabb vezetői megbízás időtartama: 2019. október 1 – 2024. szeptember 30-ig
A munkavégzés helye: Szeghalom, Tildy u. 30.
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
A Művelődési, Sport- és Szabadidő Központ integrált intézmény –a Művelődési Központ, a Városi Sportcsarnok és Sporttelep, az Ambrus Mozgó, valamint a Várhelyi Ifjúsági Tábor – vezetése. Közművelődési, közösségi feladatok ellátása, szervezése, a településen élők társas kapcsolataihoz, művelődéséhez, szórakoztatásához megfelelő programok, rendezvények szervezése, a kulturális érdekek közvetítése, a társadalmi, civil szervezetek számára közösségi tér biztosítása, igényeknek megfelelő sport szolgáltatások kialakítása.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- felsőfokú végzettséggel és közművelődési szakképzettséggel, vagy nem szakirányú felsőfokú végzettséggel és felsőfokú szakirányú szakképesítéssel
- felsőfokú közművelődési szakképzettségének vagy a nem szakirányú felsőfokú végzettség és felsőfokú szakirányú szakvizsgájának és egyben az intézmény alaptevékenységének megfelelő feladatkörben, közalkalmazotti vagy munkavégzésre irányuló további jogviszonyban szerzett legalább öt éves szakmai gyakorlat
- kiemelkedő közművelődési tevékenység végzése
- államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó legalább 120 órás tanfolyam két éven belüli elvégzése
- magyar állampolgárság
- a munkakör ellátásához szükséges magyar nyelvtudás
- büntetlen előélet
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- részletes szakmai önéletrajz, személyi adatlap
- végzettséget, szakképzettséget igazoló okirat másolata
- a szakmai gyakorlatot igazoló okmányok másolata
- az akkreditált, államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó tanfolyam elvégzéséről szóló tanúsítvány másolata, vagy szándéknyilatkozat a tanfolyamnak a megbízást követő két éven belüli elvégzéséről
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
- az intézményre vonatkozó szakmai és vezetési program, fejlesztési elképzelések
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a véleményezésre és elbírálásra jogosultak megismerhetik a pályázati dokumentációt, valamint az abban foglalt személyes adatokat a pályázati eljárással összefüggésben kezeljék
- nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség vállalásáról
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázatot a Képviselő-testület nyílt ülésen tárgyalja
A munkakör betöltésének időpontja: 2019. október 1.
A pályázat benyújtásának határideje: A Belügyminisztérium Személyügyi Központ internetes honlapján történő közzétételtől számított 30 nap.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információ: Macsári József polgármester T: 66/371-611
A pályázat benyújtásának módja:
– személyesen Macsári József polgármester részére
– postai úton: Szeghalom Város Önkormányzata Macsári József polgármester 5520 Szeghalom, Szabadság tér 4-8. A borítékon kérjük feltüntetni: „PÁLYÁZAT KÖZMŰVELŐDÉSI INTÉZMÉNYVEZETŐ”
A pályázat elbírálásának határideje: a benyújtás határidejét követő 30. nap.
A pályázati kiírás közzétételének helye:
– Közigálláshonlapja:.https://kozigallas.gov.hu
– Szeghalom város honlapja: www.szeghalom.hu
– Sárrét -TV Szeghalom
A pályázat elbírálásának rendje: A pályázatokat a pályáztató által összehívott szakmai bizottság és az Önkormányzat Oktatási-, Kulturális- és Sportbizottsága véleményének kikérésével Szeghalom Város Önkormányzatának Képviselő-testülete bírálja el.